title
מהנעשה בגיל עוז - קהילה בקש"ר יצאו לטייל ברמת הגולן

קהילה בקש"ר יצאו לטיול ברמת הגולן

ביום שלישי, י"ט אדר ב', 26 למרץ, יצאנו חברי קהילה בקש"ר לטייל באזור הצפון. הגיעו כעשרים מחברי הקהילה, תושבי עמק המעיינות, מהקיבוץ ומהמושב וכן מהעיר בית שאן.

התחנה הראשונה היתה בעין זיוון במפעל השוקולד דה קרינה שברמת הגולן.

החברים צפו בסרט הדרכה, ראו הדגמה של הכנת המוצר האהוב על כולם, הלוא הוא השוקולד מקופלת, טעמו מהשוקולד ויצאנו להמשך הדרך.

הנקודה השנייה בטיול היתה מצפה קונטרה. במצפה ניתן הסבר על ידי אב הקהילה- דוד עסיס- על האזור הגולש לכיוון סוריה, הכפרים הערביים בסביבה ועל עמק התפוחים.

משם המשכנו בנסיעה לכיוון הישוב שאר-ישוב שם ביקרנו באנדרטת אסון המסוקים.

במהלך הנסיעה חווה החברים את הפריחה הקסומה שישנה ברמת הגולן, עברנו דרך מספר מקומות אסטרטגיים שברמה, כמו: הר אביטל, הר בנטל והר אודם. עברנו גם דרך מסעדה, מפל סער והבניאס.

לאחר הסיור באנדרטת אסון המסוקים שהיה מרגש במיוחד, נסענו למפל נחל עיון, השוכן למרגלות מטוה. החברים הלכו במסלול המונגש וחוו את זרימת המים החזקה שבמפל.

לסיום קינחנו בארוחת צהרים דשנה ומגוונת מכל טוב במסעדת שמחה ובניו שבראש פינה.

עלינו על הרכב וחזרנו לביתנו מלאים בחוויות ובטעם טוב ועם חיוך רחב על הפנים.

להתראות בטיול הבא.

והנה מספר תגובות שהגיעו מהחברים בקהילה שהשתתפו בטיול:

"דויד יקר. מאוד-מאוד נהנינו אני ודרור. היה טיול מקסים ומתוכנן למופת, במפעל השוקולד בעין זיוון, בשאר ישוב,  בקונטרה ובמפל התנור , ובמסעדה נהדרת. פשוט יום קסום ומאוד כייפי.

תודה לך מעומק הלב, על הסבלנות, והעזרה הרבה וגם לאהובה המקסימה שכל הזמן דאגה שלא יחסר דבר וכמובן גם להדס".

שרונה אברהם

שדה-תרומות

"רציתי להגיד לדוד ואהובה והדס-  הטיול היה מאורגן והיה יום כייף. לאהובה המקסימה מיוחדת עשית טוב לכול הקבוצה, פנית לכול אחד אישית ודאגת לכולם. מילה טובה אישית ערנית וקשובה פשוט מושלמת מקווה שלכול טיול את יוצאת.

דוד- כמו תמיד מקסים, אדם מיוחד. אין כמוך. תודה על יום יפה. תמשיך להיות כמו שאתה. המשך יום טוב.

ולכול המטילים תודה על יום קסום איתכם"