title
מהנעשה בגיל עוז - לנופש יצאנו ... לאילת

לנופש יצאנו....לאילת

השנה החלטנו לזמן לאנשינו נופש באילת, העיר הדרומית רחוקה, קשה להגיע לבד ואנו כארגון יכולים ליצור את התנאים הכי טובים לנפוש בראש שקט.

חברנו לסוכנות פרי טורס המתמחה בנופשים מסוג זה, בחרנו את התאריך בו מתקיימות תכניות מותאמות לגיל השלישי ויצאנו בפרסום.

לא ידענו למה לצפות אחרי הפרסום, שנים לא יצאו מגיל עוז לנופש.

חששות קלים התגנבו ללבנו שהעניין לא יצא לפועל, אך לשמחתנו החששות התבדו מיד.

מתעניינים רבים פנו להצטרף והחדרים התמלאו מהר מאד.

בהתרגשות רבה יצאנו עם אוטובוס מלא עד אפס מקום.

היה לנו העונג והכבוד ללוות קבוצה מובחרת של ותיקי העמק, שהפיקו את המיטב במצב רוח מרומם ובחברותא עליזה.

כן, כן... עובדים כבר על התכנית לשנה הבאה.

ורד רוס

קידום השירות וייזום פרויקטים

וכך כתבו מספר חברות וחברים-

אנו בני הגיל השלישי, נמצאים בשגרה ברוכה.

הנופש באילת נתן לנו את ההזדמנות לצאת מהשגרה למערבולת של חוויות ובילויים.

המלון המפנק, הארוחות שאינן נגמרות, המופעים, ההרצאות ומסביב הנוף האילתי המדברי עם מזג האוויר המצוין.

חזרנו ספוגים בחוויות בהנאה, ובציפייה לנופש הבא.

תודות לרויטל ולורד שארגנו ועזרו בכל נושא.

אלי וברוריה נחומזון מרשפים

כתבה חנה קרן ממעוז-חיים-

שפע תודות לורד ורויטל המארגנות.

חופשה נפלאה,

ויום נוסף לחופשה

בשנה הבאה!

יוצאים לנופשון באילת

החלטנו להירשם לנופשון באילת ולו רק בגלל ההסעה המאורגנת.

נסיעה לאילת היא בד"כ עניין מיגע ומרתיע מאוד. והנה כאן מוצעת לנו הסעה מאורגנת.

ארזנו מזוודה עם יותר מדי בגדים, הצטיידנו במים, תקרובת קלה לדרך ואנחנו כבר באוטובוס ופנינו דרומה.

בדרך אורגן טיול מודרך במפעלי ים המלח עם מדריך מצוין שהצליח להמחיש לנו את גודל המפעל וחשיבותו לישראל, וכן שלא בגלל מפעלי ים המלח האגם קטן משנה לשנה, לדעתו יש לבטל את כל הסכמי המים עם שכנינו... לא התווכחנו.

המשכנו דרומה, אילת קבלה אותנו מחויכת, מזג אויר מפרגן, ומלון נחמד מעוצב בעדינות.

מלון "ספורט" כך קוראים לו, התמונות שעל קירותיו הן של אנשים בתנועה, של ספורטאים.

המלון בסגנון "הכל כלול" שתייה חמה וקרה לאורך כל היום, שלוש ארוחות טובות, וארוחות הבוקר מפוארות במיוחד.

באילת בעונה זו אין הרבה תיירים, העיר אינה צפופה, בתי המלון מתאחדים בהצעות בידור למתארחים. המבחר גדול ומגוון, כל אחד יכול למצוא לעצמו את המתאים לו. אני הכי נהניתי מהרצאתו של פרופ' יורם יובל.

שיטוט בעיר בשעות החשיכה הבהיר לי שאילת היא עיר האורות של ישראל.

במקרה הסתבר שיצאנו שני זוגות מקיבוצי נווה אור, ביחד טיילנו וביחד בחרנו את הפעילויות שלנו. ביום השלישי נרשמנו לטיול בג'יפ עם מדריך לפארק תמנע.  לפי בקשתי המדריך ניאות להיכנס בדרך לאגם הנסתר, מקום קסום שהיה בזיכרוני מטיולים בעבר ומאוד רציתי לחזור אליו. הטיול בפארק תמנע היה חוויתי מאוד, המדריך היה מצוין, צילמנו הרבה ושמחנו מאוד על בחירתנו זו. כולנו היינו בעבר בפארק תמנע, אך שמחנו מאוד לחזור אליו.

ביום האחרון כשפנינו צפונה, נכנסנו לביקור בגן הבוטני של אילת, כלל לא ידעתי שבלב המדבר ישנו גן בוטני, חלקו יער גשם בעזרת ערפול המתרחש כל שמונה דקות.

זהו, הסתיימו כל התכניות ופנינו צפונה הביתה.

נשארנו עם טעם של עוד, כך הביעו רבים מהמשתתפים,

אני מציעה שהנופשון הבא יהיה שישה ימים, כך שיהיה זמן לטיולים, לאטרקציות, למופעי בידור, להרצאות, לשופינג,  וגם למנוחה על שפת הים.

הרי לכל אלו אנו זקוקים וכל אלו הם מרכיביו של נופש איכותי.

ולסיום, תודה גדולה גדולה, לרויטל ולורד אשר על היוזמה והארגון, הייתן נהדרות, נינוחות ותמיד מחייכות.